Reference

Všechny reference

Nejnovější články

Prodávám nemovitost, značka „V exekuci“
28. 11. 2019

Prodávám nemovitost, značka „V exekuci“

Pokud se vlastník nemovitosti ocitne v exekuci, je prodej jeho majetku zakázán. To je všeobecné pravidlo, které říká, že majetek v exekuci nelze prodávat ani darovat. Existují ovšem výjimky, které prodej povolují. V případě, že dlužník využívá svůj majetek k běžné obchodní činnosti či uspokojování základních životních potřeb svých a osob, ke kterým má vyživovací povinnost, prodávat může.

Nejen prací je člověk živ
18. 10. 2019

Nejen prací je člověk živ

Když jsem přemýšlel nad dnešním článkem, zaujal mě jeden vtip.  A tak to dnes nebude žádná rada, jen trochu humoru.

 

Vtip č.1

Marek přestal pít, kouřit...

Úschova kupní ceny. Proč to má smysl?
30. 09. 2019

Úschova kupní ceny. Proč to má smysl?

Kupujete nebo prodáváte nemovitost a řešíte, u koho vlastně budou peníze, které jako kupující zaplatíte prodávajícímu, nebo jako prodávající dostanete od kupujícího za svou nemovitost.  A kdo je tedy bude opatrovat? A jak dlouho?

Všechny články

Takto pracuji

Úloha makléře v realitách

Svět realit je téma, které se dotýká každého z nás. Každý musí někde bydlet. Stejně jak se vyvíjí svět kolem nás, mění se také úloha a způsob práce realitních makléřů (myslím makléřů, kteří svoji práci milují, vzdělávají se v oboru, jdou s dobou a nebojí se nést svou kůži na trh).

Úloha makléře (můj úkol) a přání majitele by měla být stejná - například prodat nemovitost za nejvyšší cenu v co nejkratším čase. Jak toho dosáhnout? Jedním slovem marketing.

Jak tedy pracuji, aneb realitní marketing v praxi

Celý proces dobrého prodeje je soubor úkolů, který navazuje jeden na druhý. Nesmí se však podcenit ani jeden. Těch kroků je tolik, že se vejdou na 4 listy papíru formátu A4 cca 80 bodů. 

Pojďme si popovídat

Na začátku je nejdůležitější přání majitele. Nemovitost jako taková je jen zboží, které majitel hodlá třeba prodat nebo pronajmout. Naslouchám a zase naslouchám při prvním setkání. Následuje stanovení tržní ceny, cenová nabídka pro majitele, podpis smlouvy a příprava dokumentů potřebných k prodeji. Potřebná je i součinnost majitele, protože před prodejem je důležité nemovitost připravit. 

Jak připravit nemovitost

Zpočátku je důležité nemovitost připravit pro nafocení a prohlídky. Je třeba se zbavit všech osobních věcí, které by mohly v očích potencionálních zájemců působit rušivě (hotelový efekt). Hračky, fotky, obrazy, kuchyňské potřeby, hygienické potřeby i potřeby pro vaše domácí mazlíčky by mohly opačně smýšlejícího zákazníka odradit. Při prohlídkách je důležité, aby bylo v místnosti teplo a světlo. Potom smyslové receptory spouštějí v mozku procesy, které jsou vnímány pozitivně. Pokud můžete nemovitost vymalovat, doporučuji bílou barvu, žádné barevné odstíny (nemuseli byste se trefit do vkusu zákazníka). Nejdůležitější je první dojem potencionálního kupce a emoce, které si z prohlídky odnese.

...a nyní se kolo prodeje roztáčí.

Strategie prodeje

Není dům jako dům a není byt jako byt. Důležitá otázka na začátku: pro koho je nemovitost vhodná? Dalo by se říci, poznej správného kupujícího. Od této otázky se odvíjí plán prodeje neboli marketing. Veškeré marketingové kroky přizpůsobím na míru pro koncového zájemce. Volím i jazyk, kterým budu kupujícího oslovovat. Je rozdíl, když je byt na startovací bydlení pro věkovou  skupinu 18 - 25 let, nebo pro velkou rodinu s dětmi. Strategie zahrnuje výběr vhodné prezentace a media (ONLINE a OFFLINE prezentace). 

Focení 

Když slyším, že stačí nemovitost vyfotit mobilem a šup s tím na internet, tak mám z toho husí kůži. Teda ANO, stačí, ale jen pokud nezáleží na ceně a termínu. Pokud vám na ceně nezáleží, tak nemusíte číst dál a přeji dobrý prodej.

Pořízení fotografií profesionálním fotografem je jedna ze zásad, kterých se držím. Širokoúhlý objektiv a kvalitní přístroj, znalost focení nemovitostí a umění pracovat se světlem nese svoje plody.

Posuďte sami:

fotka_mobilem profesionalni_fotograf 

Webová stránka nemovitosti

Každá nemovitost, kterou prezentuji, má vlastní webovou stránku. Konkurence je veliká, nároky kupujících stále rostou. Je třeba se odlišit a vyniknout. Toto webová stránka nemovitosti umí. Nemovitost nezapadne, dobře si ji kupující zapamatuje, je lehce dohledatelná na internetu a lze ji placenou propagací na Googlu a Skliku zviditelnit. A navíc je na stránce jen jedna, ta vaše.

Webová stránka Dům Dolní Dubňany

9 z 10 kupujících se stránka nemovitosti velmi líbí
9 z 10 makléřů to nedělá

Proč to někteří makléři nedělají, je jednoduché. Je to pracné. Ale to není můj případ.

Příběh prodává camera-1300107_1280 

V době, kdy jsou informace na internetu lehce dostupné a sociální sítě takřka v každém mobilu, přizpůsobují profesionálové v realitách svoje nabídky a prezentace tomuto trendu. Mohu hrdě prohlásit, jsem jeden z nich, jeden z mála.

Takřka 80% reklam je prezentováno formou videa. 
Video dokáže přenést emoce.
Má 3x větší zviditelnění proti statické reklamě.
87 % firem používá video jako marketingový nástroj.
5,2 mil. unikátních diváků You Tube v ČR.
Video je dnes nejsilnější prodejní argument v rukou prodávajícího.
Z praxe: dokonce prodá ještě před samotnou prohlídkou.
Ve videu je několikanásobně více sdělení než v pouhém textu.

 

I když má video proti statické reklamě takové výhody, využívá jej jen zlomek realitních makléřů. Důvod, proč tomu tak je, je opět jednoduchý. Je to pracné, nákladné a vystoupit před kamerou chce odvahu. 

To je však další výhoda pro ty, co se rozhodnou využít moje služby. Nebojím se natáčet. Video je odlišné, zajímavé, přitahující a to vnímá kupující i prodávající

Půdorys

Takový půdorys, to je samozřejmost, bez které se žádná prezentace neobejde. 

Půdorys nemovitosti

3D půdorys

Vizualizace

Některé objekty vyžadují ukázat klientům, jak by mohl dům vypadat třeba po rekonstrukci.

PŘÍKLAD VIZUALIZACE ZDE

 

Nechci vás zahltit informacemi. Raději se pojďme sejít a probereme váš konkrétní případ, vaše potřeby a přání.

 

Těším se na setkání a přeji úspěšný prodej.

O mně

zdenek_cihacek_certifikat_realitniho_maklere_2

Jsem realitní poradce, manžel a táta dvou dětí v jedné osobě.


  Vystudoval jsem střední průmyslovou školu v Brně a začal pracovat jako konstruktér ve firmě Zetor. Po dvou letech mě práce v kanceláři pouze u rýsovacího prkna nenaplňovala a věděl jsem, že potřebuji osobní posun někam dál. Začal jsem tedy pracovat  u obchodní firmy jako obchodní zástupce a přímý kontakt se zákazníkem byl ten správný směr. V krátkém čase jsem se stal jednatelem obchodní firmy a začal přemýšlet o vlastním podnikání. Toto se mi taky splnilo. S kamarádem jsme rozjeli firmu na Slovensku a dodávali samonosná schodiště do rodinných domů. Velmi se mi hodily znalosti konstruktéra a obchodníka. Po 10 letech úspěšného podnikání jsme firmu prodali. No a co dál? REALITY - domy, byty, pozemky.........

Proč reality? Je to obor, který se dotýká každého z nás, protože každý musí někde bydlet. K tomuto kroku mě nasměrovala kamarádka. Jakmile jsem pronikl do hloubky realitního trhu, začal jsem si tuto práci užívat. Přeji každému, aby zažil ten pocit, když se do práce těší. Baví mě dokonce i různá školení od lídrů v oboru (to jsem dříve nezažíval). Najednou neřeším nějaké přesčasy, nebo že musím "makat" i o víkendu. A když máte v práci kolegu, který je zároveň i váš kamarád - jednoduše paráda.

Pokud jste dočetli až sem, máte můj obdiv a děkuji Vám. Pokud Vás cokoliv dalšího zajímá, neváhejte mi zavolat nebo napsat. A mějte se krásně.

 MOJE RADA: než začnete prodávat či kupovat nemovitost, informujte se.


Tady pracuji, tady jsem doma:

Realitní služby Jihomoravský kraj

Brno, Olbramovice, Moravský Krumlov, Ivančice, Brno, Omnice, Popůvky, Troubsko, Ostopovice, Moravany, Střelice, Nebovidy, Radostice, Prštice, Silůvky, Hlína, Hajany, Ořechov, Želešice, Syrovice, Bratčice, Mělčany, Dolní Kounice, Pravlov, Trboušany, Medlov, Sobotovice, Ledce, Kupařovice, Němčičky, Nová Ves, Rybníky, Dobelice, Petrovice, Lesonice, Kadov, Skalice, Morašice, Hostěradice, Miroslav, Znojmo, Vedrovice, Bohutice, Kubšice, Šumice, Mirslavské Kninice, Výrovice, Kyjovice, Bantice, Prače, Lechovice, Borotice, Čejkovice, Břežany, Dobšice, Suchohrdly, Kuchařovice, Mackovice, Litobratřice, Dolenice, Břeclav, Mikulov

Proč právě se mnou?

ZDARMA

Dříve než se rozhodnete prodávat, zvu Vás na kávu a konzultaci zdarma.

JDU S DOBOU

Pro prodej za co nejvyšší cenu používám moderní nástroje a špičkové služby.

VYZNÁM SE

Tam kde pracuji, tam se i vyznám. Bydlím tu, znám to tu.

Zdeněk Čiháček
3 +
let zkušeností v oboru
100 %
mě práce relaiťáka baví
100 %
času v práci věnuji realitám

KONTAKT

tel. 777 116 573

email: cihacek@cnreality.cz

www.ZdenekCihacek.cz

Křenová 409/52, Brno 602 00

 

Kontaktní formulář