Když mě oslovila, bylo mi hned jasné, že budu muset napnout veškeré síly a přijít s něčím výjimečným. Tři roky pokusů a několik makléřů, si myslím, že stačilo!!!
→Tak to byla obrovská výzva. Nestát se jedním v řadě neúspěšných.
Tvrdá práce, velká investice do propagace, cílený marketing, ale hlavně zdůraznit to důležité, co nakonec sídlo dokázalo prodat. Po pěti týdnech byla nemovitost R E Z E R V O V A N Á.
⭐️Mám radost i za paní majitelku, že mi důvěřovala⭐️
Celý náš život je jeden velký příběh.
Koupě domu je na cestě životem tak významný krok, že stojí zato vybírat pečlivě.
To mám na paměti vždy, když mi majitel s důvěrou svěří svoji nemovitost na prodej. Je to obrovská zodpovědnost.
To nejtěžší a zároveň nejvíc krásné je vytvořit takový příběh prodeje, který chytne za srdce.
Výsledekem je spokojený prodávající i kupující.
Video, které navýšilo cenu!
Neumím si představit, že by prezentace byla bez videoprohlídky.
Toto je moje heslo: Pokud chci, aby to lidi věděli, tak jim to řeknu.
Nespoléhám, že se každý dovtípí. Proto natáčím videa i s komentářem, proto dělám vizualizace. Protože emoce!
Výsledek: Dům koupila mladá rodinka, která byla ochotná o dům bojovat. A zvítězila. A vyhráli i prodávající. Nejen, že se dům rezervoval ve velmi krátkém čase a došlo i k navýšení ceny. Navíc si mohli i vybírat, komu dům prodají.
Tady je to rovnice, kde jsou spokojeni všichni.
To byl prvotní záměr této videoprohlídky. Následoval obrovský zájem. Dvoudenní maraton prohlídek vyprofiloval velmi solidního kupujícího. →Navýšení ceny o 30%.
... a to jsou desítky tisíc korun. I malá zahrada si zaslouží velký marketing.
Děkuji majiteli za důvěru.
Emoce jsou to nejdůležitější pro úspěšný prodej. Vizuální stránka vtiskne nabízené nomovitosti další rozměr. Proto je virtuální foto staging jedním z mnoha nástrojů, které při marketingu používám.
tel. 777 116 573
email: cihacek@cnreality.cz
www.ZdenekCihacek.cz
Křenová 409/52, Brno 602 00
Pokud se chystáte prodat svou nemovitost, je důležité sledovat trendy na trhu nemovitostí. Mnoho lidí však dělá chybu a porovnává ceny podobných bytů a domů s cenou v inzerci. To však není správný způsob, jak zjistit, jakou cenu by měla mít vaše nemovitost.
Skutečnost je taková, že se lidé zajímají o nemovitosti převážně online. Ať už hledají byt, dům nebo komerční prostory, většinou začínají své pátrání na internetu. A právě videoprohlídka je skvělým nástrojem, jak zaujmout potenciální zájemce a přilákat je na prohlídku.
Koupě nemovitosti byla vždy bezpečným přístavem, pokud chtěl investor ochránit úspory před rozbouřenými vodami inflace a nejistotou na trzích. Ceny českých nemovitostí ale nutí investory poohlédnout se dál než za humna. Které zahraniční nemovitosti jsou v kurzu?
Jsem realitní makléř, hotová věc!
Vystudoval jsem střední průmyslovou školu v Brně a začal pracovat jako konstruktér ve firmě Zetor. Po dvou letech mě práce pouze u rýsovacího prkna nenaplňovala - potřeboval jsem změnu. V krátkém čase jsem se stal jednatelem obchodní firmy a začal přemýšlet o vlastním podnikání. Toto se mi splnilo. Rozjel jsem firmu na Slovensku a dodával samonosná schodiště do rodinných domů. Velmi se mi hodily znalosti konstruktéra a obchodníka. Po 10 letech úspěšného podnikání jsem firmu prodal a chtěl zpět na Moravu. A co dál?
REALITY (domy, byty, pozemky.........)
Začátky byly krušné. Pak nastal obrat. Ten způsobil velký učitel v tomto oboru Michal Souček. Jakmile jsem začal natáčet videoprohlídky, dostala má práce úplně jiný rozměr. Najednou jsem režisérem, hercem, scénáristou, marketérem - prostě realiťák, který chce, ať to má šťávu. A to mě naplňuje a baví.
Děkuji Michalovi za šanci, že jsem u toho mohl zůstat.
Pokud Vás cokoliv zajímá, tak mi zavolejte nebo napište. A pokud Vám to bude dávat smysl, tak se do toho pustíme naplno.
Hlavně se mějte báječně!
Zdeněk Čiháček - bojovník v realitách
Rada na závěr: Než začnete prodávat či kupovat nemovitost, informujte se. Vyplatí se to.
Dříve než se rozhodnete prodávat, zvu Vás na kávu a konzultaci zdarma.
Pro prodej za co nejvyšší cenu používám moderní nástroje a špičkové služby.
Tam kde pracuji, tam se i vyznám. Bydlím tu, znám to tu.