Když se prodat nedaří aneb milujeme příběhy
13. 11. 2020

Když se prodat nedaří aneb milujeme příběhy

Jednoho odpoledne mi zavolala paní Kateřina, která již s mou osobou měla co dočinění. Koupila si domek v Petrovicích, který jsem prodával asi před rokem. Tentokrát ale volala z jiného důvodu.

Její babička a děda se snažili prodat nádhernou zahradu s vinohradem a zahradním domkem v Mikulově. Bohužel bez výsledku. Nabízeli zahradu asi půl roku a zájem byl takřka nulový. Ozval se jim jeden zájemce, ale byl ochotný za zahradu zaplatit maximálně 600 000 Kč, což jim přišlo málo. Tedy neprodali a udělali dobře. S babičkou jsem se zkontaktoval a odjíždím do Mikulova na první schůzku s obhlídkou zahrady.

Jak dopadla? 

Kvůli zdravotnímu stavu majitele je potřeba prodat co nejdříve, ale samozřejmě za dobré peníze.

Následoval detailní průzkum a nastavení ceny. V okolí jen několika pár metrů se totiž prodávala zahrada s téměř podobnou rozlohou a také se zahradním domkem. Takže konkurenční nabídka jak vyšitá.

Konkurenční zahradu nabízela velká realitní společnost již několik měsíců a stále se nedařilo prodat, přestože vytvořila i videoprohlídku. Takže jsem musel něčím zaujmout. Tím hlavním byla videoprohlídka, tedy ta moje. Musí být odlišná, musí chytit za srdce. Byla to pro mě velká výzva. Vždy si to beru velmi osobně, když na něčem pracuji. 

Videoprohlídka zahrady v Mikulově

Cenu jsem po odsouhlasení majitelem nastavil na 790 000 Kč. Jen připomínám, že měli zájemce za 600 000 Kč.

Takže popořádku
  • Fotografie od profesionála – velmi důležité
  • Natočení videoprohlídky – hodiny práce makléře: text, výběr lokace pro natáčení, výběr jednotlivých záběrů, dron……. jsem režisér, scenárista, producent i herec v jedné osobě
  • Vytvořit samostatnou webovou stránku zahrady – dnes již neodmyslitelné u prodeje jakékoliv nemovitosti. Proč se dočtete zde: článek se nyní připravuje
  • Marketing – placená propagace jak na realitních serverech, tak hlavně placená kampaň na soc. sítích s přesným zacílením na konkrétní cílovou skupinu (toto je důležité - nestačí  jen zveřejnit)
  • 14.8.2020 – zveřejnění kampaně

Zahrada Mikulov Zahrada Mikulov Zahrada Mikulov Zahrada Mikulov Zahrada Mikulov 

Videoprohlídka funguje

Nyní se mi již začali ozývat první zájemci. A to i vážní zájemci, kteří chtěli okamžitě koupit. To ale nebyl cíl prodat hned prvnímu. Naším cílem bylo prodat rychle a za dobré peníze.

Takže jsem stanovil prohlídkový den na 20.8. Docela brzy na 6 dní od zveřejnění, ale již jsem měl z kampaně 19 zájemců. Videoprohlídka funguje perfektně a to několikanásobně. Vše proběhlo v jeden den. 19 prohlídek, z toho pět vážných zájemců, licitace o ceně. Našel se opravdu solidní kupující. Rodinka se dvěma dětmi, která měla vztah k přírodě.

Takže

Úkol jsem tedy splnil. Prodat rychle a jako bonus se cena navýšila o 65 000 Kč. Babička a děda paní Kateřiny jsou spokojeni na 100%. A to je můj úkol. To je má role, moje práce.

     Mějte se parádně

                                                                            Zdeněk Čiháček – realitní makléř

Zdeněk Čiháček
Autor: Zdeněk Čiháček

 Jsem realitní makléř!

"Cesta, kde mohu uplatnit všechny své získané zkušenosti"

"Jsem nejen realitní makléř, ale také režisér, herec, scénárista a marketér – prostě se snažím propojit všechny tyto prvky, aby každá prezentace a videoprohlídka měla šťávu a byla přitažlivá.

Toto fascinující odvětví přináší nové výzvy každý den. A to mě baví.

MOJE RADA: Předtím, než se pustíte do prodeje či koupě nemovitosti, důkladně se informujte. Vaše znalosti vám určitě přinesou velké výhody.

 

 

Používáme cookies k optimalizaci našich webových stránek a našich služeb. Další informace o cookies najdete zde.

Nastavení